Bobbi Brown Shimmer Brick! ❤


Heey guys! Het is alweer veel te lang geleden dat ik wat heb geschreven! Daarom heb ik nu een mega leuke blogpost. Ik heb namelijk (omgomg) een Bobbi Brown highlighter! Aaahhh! Dit wordt waarschijnlijk een blogpost met heel veel uitroeptekens want ik ben zo mega blij met deze highlighter! 

Voordat je denk: 'Waarom koop je in godsnaam zo'n dure highlighter?!'. Nou, ik kan jullie vertellen, ik heb geweldige vriendinnen. Ik was jarig, alweer een tijdje geleden, en toen heb ik deze van mijn vriendinnen gekregen! Ik was zo bizar blij! En nog steeds eigenlijk. Wat deze higlighter is zo bizar mooi! Ik ga jullie swatches laten zien en van alles vertellen. Dus lees vooral verder als je meer van deze super mooie highlighter wil zien! ❤



~De verpakking~


Zoals je kan zien heb ik de kleur Pink Quartz. En mijn vriendinne hebben dus precies de goede kleur gekocht want dit was de kleur die ik zelf ook had gekocht, als ik er een keer een had gekocht.

Bobbi Brown Shimmer Brick €49,00 


~Het doosje~


~En nog even de achterkant~



En dit is dan de poeder. Ik ben er helemaal vrliefd op, hij is zo mooi! Het is een poeder met vijf verschillende strookjes met kleur. Het eerste strookje van boven is een lichte roze kleur. Het tweede strookje is een bruin goudachtige kleur. Het derde strookje lijkt in het doosje een soort bruin oudrozige kleur, maar geswatcht is het een licht goud rozige kleur. Het vierde strookje is een lichte peachy rozige kleur. En het laatste strookje is mooie bruin oudrozige kleur, en geswatcht lijkt hij donker roze met een beetje bruin.


~De poeder met flits~


Dit is de poeder geswatcht. Het is een hele mooie bruin rozige highlighter, en hij glanst als een malle! Je kan hem gewoon over je hele wangen doen als je haast hebt en je wil kleur op je wangen, maar je kan hem ook als alleen highlighter gebruiken. Ook heb ik mensen deze shimmer bricks zien gebruiken als oogschaduws. 


~met flits~


En dit was het dan! Mijn veel te blij blogpost over een fantastisch mooie highlighter. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik raad dit zeker aan als een cadeau voor een make-upliefhebber. 

Te koop bij Douglas en Bijenkorf.

Ik wilde ook nog even melden over mijn blog, dat ik mij meer focus op YouTube, omdat ik dat gewoon heel leuk vind. Maar ik zal zeker ook artikelen schrijven want ik hou er ook echt van om lekker teksten te schrijven! Maar ook omdat ik met school zit, heb ik gewoon niet altijd even veel tijd. Ik probeer zo veel mogelijk te doen, en ik blijf make-up kopen en uitproberen dus ik zal altijd nog wat te vertellen hebben! Bedankt voor het lezen, love you guys.  ❤

INSTAGRAM ~ https://www.instagram.com/winny_2807/
PINTEREST~ https://nl.pinterest.com/lifefullbeauty/

YOUTUBE~ https://www.youtube.com/channel/UC_BYGq2rOFIuK5T6WT8sHsw

Reacties

Populaire posts