Me time tag







Ik zag de me time tag bij veracamilla en ik dacht dat het misschien ook leuk was om zelf te doen!
Dus hierbij de me time tag.





Wat kijk of lees je tijdens me time?
Ik kijk de laatste tijd Glee, ik heb die seizoensboxen gekregen/gekocht en ik vind het echt een onwijs leuke serie! En kwa lezen lees ik gewoon het boek waar ik op dat moment in bezig ben. Ik ben nu bezig in The fault in our stars, en dat is ook echt een onwijs leuk boek.


Wat draag je tijdens me time?
Meestal draag ik gewoon een pyjama of gewoon joggingbroek en een lekker vest. In ieder geval iets waar ik me lekker in voel.


Wat zijn je favoriete beautyproducten om tijdens me time te gebruiken?
Lippenbalsem! Echt heerlijk om de héle dag je lippen in te smeren met een heerlijke lippenbalsem. EOS lippenbalsems zijn mijn favoriete voor overdag. En verder vind ik handcrème ook fijn.


Wat is momenteel je favoriete nagellak?
Ik heb laatst nieuwe nagellakjes van barrym gekocht en die vind ik wel echt heel mooi.


Wat drink en eet je tijdens me time?
Ik eet niet heel erg anders dan normaal maar ik drink wel lekker veel thee! Veel verschillende smaakjes. Ik wil trouwens echt een keer thee proberen van de Teabar.
http://www.teabar.nl/ dat is hun site, daar kan je ook bestellen.


bron: teskuh.nl


Wat is momenteel je favoriete kaars?
Ik brand geen kaarsen, jammer genoeg.


Ga je wel eens de deur uit tijdens me time?
Nou nee, meestal blijf ik lekker binnen. Maar soms ga ik wel naar het winkelcentrum of m'n opa en oma.


Ga je wel eens alleen naar de film?
Nope.


Favoriete webshop?
Ik bestel nooit wat maar ik vind het altijd heerlijk om rond te kijken op de mac site en op de h&m site.


Heb je nog iets toe te voegen?
Ik probeer altijd zoveel mogelijk te genieten van me time! Want daar is me time natuurlijk voor. :)




Nou dit was hem dan. Ik vond dit echt een leuke tag.



Reacties

Populaire posts