Favoriete nagellakjes van de afgelopen zomer


Ik heb echt mega vaak nagellak op, ik heel vaak mn nagels gedaan. En vooral in de zomer vind ik het altijd heel fijn om mooie nagels te hebben. Ik vind het ook leuk om mijn nagels te doen als ik lekker veel tijd heb. Ik heb hier vier nagellakjes die ik super mooi vind voor de zomer en die ik veel heb gedragen.

We beginnen maar gelijk even met het nagellakje die ik echt bijna elke dag op had. Serieus, dit is zo'n mooie kleur! Het is mijn eerste essie nagellakje en ik wil echt heel graag meer van essie kopen want dit is echt een van de beste nagellakjes die ik ooit geprobeerd heb! Het is een prachtige lichtroze die met twee laagjes mooi dekt. Nou, die kom je niet echt vaak tegen. Maar het is echt mijn lievelingsnagellakje.


Essie - Muchi Muchi

Dit nagellakje heb ik op vakantie in Luxemburg gekocht. Ik kende het merk nog niet, maar ik vond het er leuk uit zien. En ik ben echt heel blij dat ik hem heb gekocht want het is echt een leuke kleur! Op de foto zie je het niet zo goed, maar het is echt een felrode kleur met allemaal witte confettie spikkels erin. Het ziet er echt heel fris en fleurig uit op je nagels, een lekker zomers kleurtje! En hij dekt goed in twee laagjes.


gabriella salvette - passione 04


Ik moet bekennen, ik had nog geen oranje nagellakje. Niet zo'n felle in ieder geval. Maar ik heb een tijdje geleden deze gekocht, ik had hem bijna nog nooit opgehad, maar op vakantie had ik echt zin in een lekkere felle zomerse kleur! Hij is echt heel mooi en dekt goed in twee laagjes. Ik vind persoonlijk de kwastjes van de rimmel nagellakjes echt heel fijn, want ze zijn breder dan normale kwastjes.


Rimmel - 403 oragasm


Heel anders dan alle andere kleurjes, maar ik dacht een leuk blauw kleurtje kan er wel tussen! Ik draag niet heel vaak blauw of groene nagellak, maar deze is echt heel mooi. Hij is heel fel, echt een soort koningsblauw, denk ik. Maar met twee laagjes dekt hij mooi en egaal.


miss sporty - 320

Natuurlijk heb ik meer zomerse favorieten, maar dan zou het nog wel even duren want ik heb er veel te veel. Maar dit waren mijn favoriete nagellakjes van de zomer. Nu het weer wat eerder donker en kouder wordt begin ik weer meer naar herfst/winter kleuren te neigen. Vandaag heb ik weer de lichtroze essie kleur op alleen heb ik het een beetje winterig gemaakt met zilver en lichtroze sprinkels erop. :)

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts