Review: Budget Kylie kleuren!


Kylie Jenner is echt een enorm beauty icoon geworden. Haar lippen gaan de hele wereld over! Iedereen wil dezelfde lippen hebben als Kylie, de lipcombo van MAC is ook aardig snel uitverkocht. Maar als je geen zin hebt om bijna twintig euro voor een lipstick en iets van dertien voor een lippotlood uittegeven, heb ik hier voor jou een oplossing! Ik ben echt een fan van budget merken, ik heb ook veel meer budget dan high-end make-up. Ik heb hier twee lipsticks die heel veel weg hebben van de 'echte' kylie kleuren.




NYX - whipped caviar - €7,49


Essence - 05 cool nude - €2,39


 essence - NYX


Dit is die van NYX. Ze lijken heel erg op elkaar maar deze is wel een stuk matter en egaler. Ik vind hem heel mooi! Hij smeert makkelijk, zit fijn op je lippen. Ik vind hem top!


Je ziet het bestwel goed op de foto, maar deze van essence is een stuk glanzender. Hij voelt ook iets meer glossy op je lippen. Hij is heel erg zacht waardoor hij wel minder lang op blijft zitten, maar hij is niet zo duur dus als hij op is, is het geen rib uit je lijf. :)

Ik ben super tevreden met de lipsticks, mooi pigment, goede kylie kleur, de ene mat en de ander een beetje glanzend. Ik ben echt heel blij met de lipsticks. En de prijzen zijn natuurlijk ook leuk! Dit was een beetje een kort artikel maar ik hoop dat je er wat aan hebt gehad. 


Reacties

Populaire posts