Review: Nieuwe MAC spulletjes


Mijn mac collectie is best wel bescheiden, maar daar begint verandering in te komen! Ik heb hier drie nieuwe producten van mac, alle drie gekregen voor mijn verjaardag. Van mijn lieve zus en van mijn lieve vriendinnen. Ik heb nu in totaal 8 mac producten in mijn stash. :) 



Ik heb 'soft and gentle' van mijn zus gekregen, en ik ben er echt mega blij mee want die wilde ik echt al héél lang hebben! Van mijn vriendinnen heb ik de oogschaduw 'coppering' gekregen en de prachtige lipstick en welbekende kylie kleur 'velvet teddy'.




(de naam van de lipstick is echt heel lastig te zien, maar het is dus velvet teddy)


Dit is velvet teddy, het is echt een prachtige kleur! Ik vind het persoonlijk echt een herfstkleur omdat het een beetje een bruine kleur is. Ik vind het lastig om deze kleur te beschrijven maar het is een beetje een oranje, bruine donkere nude-achtige kleur. En een echt 'kylie jenner' kleur.


Soft and gentle wil ik echt al zó lang. Sinds ik bij beautygloss heb gezien hoe prachtig deze highlighter is, wil ik hem a hebben! Maar ik vond hem altijd nogal prijzig om zelf zo maar te kopen. Dus ik was ook mega blij toen ik hem uitpakte. 
Het is een hele mooi highlighter voor de lichte huid, hoe hij bij de donkere huid staat weet ik niet, maar hij is in ieder geval licht genoeg voor mijn super lichte huid! Het is een kleur die echt niet te omschrijven valt (alweer), maar hij is echt prachtig en ik draag hem nu elke dag.


Coppering is een kleur die ik elke keer als ik bij mac langs ging wel even uitprobeerde op mijn hand. Maar omdat ik dacht dat warme kleuren mij echt niet stonden, had ik nog nooit gedacht om hem te kopen. Maar omg, hij is echt zo mooi! Het is echt de defenitie van een koperkleur. Hij is makkelijk in gebruik en prachtig... Wat wil je nog meer?


soft and gentle - coppering - velvet teddy

Ik heb ze natuurlijk geswatcht. Alle drie hebben ze goed pigment. Bij coppering lijkt dat minder maar dat komt omdat velvet teddy er naast zit en dat is natuurlijk lipstick. soft and gentle heeft een prachtige glans en heel licht, coppering is de perfecte koper oogschaduw, en velvet teddy is een prachtige matte kylie kleur.


Hier is mijn gezicht helemaal mat.


Met soft and gentle op. Het is heel lastig om highlighters goed te fotograferen, hij is in het echt veel glanzender.


Met coppering op het ooglid, een matte bruine kleur uit een catrice pallet heb ik in mijn arcadeboog geblend. En velvet teddy op mijn lippen.



Zoals je misschien wel doorhad met lezen, ben ik echt héél blij met deze nieuwe producten! Het zijn echt prachtige kleuren. En het merk mac vind ik gewoon echt heel leuk.

Mac soft and gentle, te koop bij Douglas of de Bijenkorf  €29,50
Mac velvet teddy €19,- 
Mac coppering €17,50


Reacties

Populaire posts