Review: Sally Hansen miracle gellak


Heey! Vandaag heb ik een review van 3 Sally Hansen miracle gel nagellakjes. Ik wwet het.. Weer een nagellak post! Maar het kwam toevallig zo uit... sorry. Maar ik wil ook echt weer meer gaan psten want ik heb veel te lang niks gepost! Ook sorry daarvoor! Maar ik ben ook youtube video's gaan maken, dus die komen ook op mn blog. 





Ik heb hier nagellakjes van Sally Hansen. Dit zijn de nagellakjes van de gel lijn zonder lamp. Ik vind het zelf heel fijn werken. Ik geloog dat ze beweren dat hij tot wel 2 weken blijft zitten, maar bij mij blijft hij jammer genoeg niet zo lang zitten. Hij blijft wel langer zitten dan de gemiddelde normale nagellak.

Een koraal kleur, blauw en een roze kleur.


 240 B Girl ~ 190 Pinky Rings ~ 170 Pink Cadillaquer

Ik heb ook de topcoat er nog bij.


Dit is de eerste kleur, 190 pinky rings, het is een hele frisse, mooie koraal kleur. Dit vind ik echt zo'n typisch lente kleurtje.


Ik heb alle kleurtjes ook nog even voor jullie geswatcht. Pinky rings is heel mooi dekkend en de kleur is bijna exact het zelfde als het lijkt in het potje. Hij is totaal niet streperig en zit helemaal goed.


De tweede kleur is 170 Pink Cadillaquer, een hele mooie barbie roze kleur. Deze kleur vind ik ook weer heel leuk en fris en vind ik misschien zelfs meer zomers dan voor de lente.


 Ook deze heb ik geswatcht, en ik vind deze kleur misschien nog wel mooier dekken dan de volgende! Hij dekt serieus echt geweldig en de kleur komt echt heel goed uit.


240 B Girl is de laatste kleur alweer :(. Het is een hele mooie lichtblauwe kleur en doet me een beetje denken aan een mooie blauwe lucht in de lente/zomer....


Jammer genoeg dekt deze blauwe kleur iets minder goed maar nog steeds dekt hij wel oké. Ik stoor me er niet aan als ik hem op heb, maar ik vind het wel jammer. 


Dan nog even de topcoat. Hij geeft een hele mooie glanzende finish, en met de topcoat blijft hij het langst zitten.


Ik vind de nagellakjes heel fijn en ik wil echt wel heel graag meer kleurtjes. Ze blijven bij mij zeker wel 5 dagen zitten en max één week. Ik vind samen met de topcoat de lakjes echt prachtig, ze lijken echt op echte gellak! Ik kan iedereen die geen zin heeft om vaak hun nagels te doen deze nagellekajes aanbevelen want ze zijn echt heel fijn. Het assortiment is ook heel groot dus voor ieder wat wils :)


Reacties

Populaire posts