Review: W7 in the nude & in the buff: lightly toasted ❤




Heey allemaal! Vandaag heb ik een review van de w7 paletten. Iedereen kent ze ondertussen wel.. De wel bekende 'dupes' van de naked-paletten van Urban Decay. Ik heb zelf geen echte naked paletten (jammer genoeg). Maar mijn zus heeft we het naked 3 palet dus ik heb de kwaliteit wel in het echt gezien. Kijk en lees mee voor mijn review! ❤




Dit zijn alle twee de paletten. Wat ik jammer vind, is dat de verpakking heel crappy is. Het rammelt allemaal een beetje en het zit niet zo goed vast. Maar dat zegt natuurlijk niks over de oogschaduws zelf!



Het eerste palet wat ik jullie ga laten zien is het in the nude palet. Dit palet past het beste bij mij van de twee. De kleuren staan me mooier en ik vind het ook mooiere kleuren.



De achterkant 


En dit is de binnenkant. zoals je kan zien zijn het nude kleuren, maar met een beetje roze en paars. Er zit ook nog wat donkerbruin in.




Dit zijn de kleuren geswatcht. Ik moet eerlijk zeggen, ik vind de kleuren in het echt mooier overkomen. Er zitten wel redelijk voor lichte kleuren in het palet. Daar staat wel een donker paarse, bijna zwarte kleur tegenover. De oogschaduws hebben redelijk pigment. Zeker niet het beste wat er is maar ook zeker niet slecht. Er is goed mee te werken, en vooral voor de prijs natuurlijk!





Dit is de look die ik er mee heb gemaakt.




En nog even een full face foto. Wat mij trouwens opviel, was dat er redelijk veel rozige kleuren in het palet zaten, maar dat de look uiteindelijk gewoon bruin lijkt. Jammer. Ik had eigenlijk graag dan ook wel echt een rozige-nude look willen hebben.


Het tweede palet wat ik jullie ga laten zien is het 'in the buff: lightly toasted' palet. Dit palet heeft veel meer warme tinten.




De achterkant.



En dit is de binnenkant. Héle warme kleuren. Als ik het palet zo zie vind ik het ook echt prachtig! Maar het staat mij gewoon niet zo goed. 




En de swatches. En wauw! Echt wauw! Deze kleuren zijn serieus echt gepigmenteerd! De goude en de bruine kleur in het midden zijn echt prachtig en super gepigmenteerd! Dit palet heeft vooral shimmer, en de matte kleuren zijn dan ook wel minder gepigmenteerd, maar dat is meestal zo. 


Dit is de look die ik met het tweede palet heb gemaakt! Ondanks dat het warme kleuren zijn vind ik de look wel mooi!

Zoals je misschien wel hebt gemerkt ben ik echt super blij met de paletten. Ze zijn goede kwaliteit voor wat je er voor betaald en het zijn gewoon leuke paletten.

Stiekem wil ik eigenlijk toch nog wel de echt naked-paletten... Gewoon om ze te vergelijken en die paletten zijn gewoon ook echt prachtig!

Neem ook een kijkje op mijn youtube-kanaal! 

https://www.youtube.com/channel/UC_BYGq2rOFIuK5T6WT8sHsw

YOUTUBE~ https://www.youtube.com/channel/UC_BYGq2rOFIuK5T6WT8sHsw
INSTAGRAM ~ https://www.instagram.com/winny_2807/
PINTEREST~ https://nl.pinterest.com/lifefullbeauty/







Reacties

Populaire posts