Sleek highlighter palette ~ Solstice ❤


Highlighter, een super belangrijk product in je routine tegenwoordig. Je hebt full face met highlighter video's en nu zelf full face met glitter (!!!) video's. Ik ben zelf ook dol op highlighter en toen ik de prachtige palletje van Sleek tegen kwam, kon ik hem natuurlijk zeker niet laten liggen.



~ Sleek highlighting palette in solstice ~


Ecliptic – Hemisphere
Subsolar – Equinox


Er zit één crème highlighter in het palette en 3 poeder highlighters. De crème highlighter is een hele mooie niet al té opvallende highlighter. Dan zit er nog een lila kleur in die natuurlijk alles behalve natuurlijk is, maar wel heel tof een keer voor een speciale look. Verder zit er nog een hele lichte, een beetje gelige highlighter. En als laatste een bronzige highlighter.


Ecliptic ~ Subsolar ~Hemisphere ~ Equinox



Ik moet eerlijk zeggen, ik was héél erg onder de indruk van dit palette! De kleuren zijn divers en heel mooi. Ook heel belangrijk: de kleuren zijn super gepigmenteerd! Ik ben helemaal blij met dit palette, ik raad hem dan ook zeker aan. 



Reacties

Populaire posts