Beauty Wishlist update! ❤


Alweer bijna 2 jaar geleden heb ik een artikel geschreven waarin ik jullie vertelde wat boven aan mijn beauty wishlist staat. Nu is het ongeveer 2 jaar later en heb ik al een groot deel in mijn bezit. Sommige producten heb ik gekregen en sommige heb ik zelf gekocht. Maar ik ben met alles enorm blij! Ik geef jullie in dit artikel een update van mijn vorige beauty wishlist en ik laat nog een paar dingen zien die op mijn nieuwe wishlist staan.



Ik begin met het gene waar ik nooit van had gedacht dat ik het ooit zelf zou hebben. Een Bobbi Brown shimmer brick! Ik heb voor mijn verjaardag van mijn vriendinnen een bobbi brown shimmer brick gekregen! And I couldn't be happier! Toen ik het uitpakte kon ik oprecht huilen zo blij was ik. Ik heb Pink Quartz  en hij is zo mooi! Ik heb er een blogpost over geschreven en ik heb een foto op instagram gepost! https://www.instagram.com/p/BJ-wPWcgC_U/?taken-by=winnybeen


Dan, een favoriet van vele bloggers en youtubers. De collection lasting perfection concealer! Mijn moeder is in het najaar van 2015 met mijn oma naar Londen geweest en toen heeft ze een voor me mee genomen. En ik kan niet anders zeggen dat dat het inderdaad de hype waard is want het is eecht geweldige concealer en ik denk wel de beste die ik tot nu toe heb gehad.


Ooo mijn wens is in vervulling gegaan, Colourpop verzendt internationaal!! Yaaaaaz! Dit maakte me zo ontzettend blij!  Jammer genoeg zijn de verzendkosten wel veel. Ik heb dus ook pas spullen besteld toen er gratis verzendkosten waren. Wat tegenwoordig heel vaak is, ik geloof dat je nu standaard bij 50 of meer dollar al gratis verzenden hebt. Wat wel jammer is, is dat je wel moet dounekosten moet betalen. En dat was bij mij redelijk veel, ongeveer 23 euro dacht ik. Ik had niet alleen oogschaduws besteld maar ook lipsticks en blushes en een highlighter. Ik vind alle producten geweldig! Ik ben met alles ongelofelijk blij. Ik hiervan een unboxing video gemaakt, voor als je die nog wilt zien. http://alifefullofbeautyy.blogspot.nl/2016/11/colourpop-unboxing.html

Dit is het eerste product die ik nog niet heb. :( Ik wil nog steeds wel heel graag de NuMe krultangen, als ze de set überhaupt nog verkopen. IK weet eerlijk gezegd niet of ik de stet nog een keer ga kopen omdat het gewoon best wel duur is. En ook omdat ik nu best wel goed mijn eigen krullen weet te temmen elke dag.



Dan... Soft and Gentle. Mijn liefde voor Soft and Gentle zal niet snel weggaan denk ik. Ik heb deze van mijn zus gekregen voor mijn verjaardag in 2015 en man man man. Ik gebruik hem  zo vaak! Hij geeft je een hele intense highlight, maar het is niet glitterig ofzo, het is echt een mooie glow. En ik denk dat er nog nooit iemand is geweest die er een heeft opgemaakt want de poeder is echt enorm. Lekker lang genieten dus.



Candy Yum Yum, dat is er ook zo eentje.  Deze heb ik jammer genoeg ook nog niet. Maar ik weet niet of ik hem nog ga kopen, want ik draag dagelijks heel weinig super felle kleuren dus dan vind ik het zo zonde. Al vind ik hem nog steeds wel heel erg mooi!


Kort nadat ik mijn beauty wishlish had geschreven heb ik de Benefit Dallas blush gekocht in Berlijn. Het was op dat moment een rib uit mijn lijf, maar ik ben er wel ontzettend blij mee. Ik gebruik hem nu wat minder, omdat het winter is en ik ben heel wit. Maar in de zomer gebruik ik hem wel meer. 

Dat was de update van mijn vorige wishlist. Ik heb hem bijna helemaal kunnen afvinken! Ik zal jullie nu een aantal producten laten zien die nu op mijn wishlist staan!


1. Huda Beauty ~ textured shadows palette rose gold edition


2. Anastasia Beverly Hills ~ Modern Renaissance palette


3. Morphe ~ 35o eyeshadow palette


4. Jeffree Star ~ Velour liquid lipsticks


En dit was het dan! Ik wil vrijwel alles wat in de schappen ligt bij beautywinkels... Maar ik zal toch een selectie moeten maken hè. Dit waren een paar dingen die nu heel hoog aan mijn lijstje staan! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Als ik nieuwe mooie spullen koop plaatst ik vaak een foto op mijn instagram en het komt ook voor in mijn video's op mijn youtube kanaal dus vergeet dat niet te checken als je dat wil! 

INSTAGRAM ~ https://www.instagram.com/winnybeen/
PINTEREST~ https://nl.pinterest.com/lifefullbeauty/

Reacties

Populaire posts