Beauty Wishlist #1


Laten we even eerlijk zijn... Iedereen heeft wel een lijst met dingen die je graag nog een keer wil kopen. Vooral met beautyspulletjes is het altijd heerlijk om websites en winkels af te struinen naar leuke dingetjes. Ik heb hier een lijst met beauty items die op dit moment het hoogste aan mijn Beauty wishes lijst staat!






Mac Candy Yum Yum

Hoe kon het ook anders! Deze lipstick.. OMG heaven!! Ik smelt echt serieus als ik naar deze lipstick kijk. Hij is echt zo mooi. Ik zie het al helemaal voor me, ik de zomer met een zonnebril en een ijsje... Jeetje, moet ik eigenlijk nog meer zeggen? Het is volgensmij wel duidelijk dat ik deze heel graag wil hebben. Dat zou een fijne toevoeging zijn aan mijn nog te kleine mac-stash.


NuMe Lustrum curling set

Nume bestaat geloof ik wel al een tijdje maar komt nu echt razend snel op. Je ziet hem overal voorbij komen. Hij staat dus ook in mijn lijstje. Nume schijnt echt een goed merk te zijn voor krultangen dus ik wil het heel graag een keer uitproberen.


Mac mineralize skinfinish Soft and gentle

Sorry, I know... Weer iets van Mac, maar ik hou gewoon echt van Mac! Ik had hem een tijdje geleden bijna gekocht. Maar toen heb ik uiteindelijk toch voor de blush dainty gekozen. Want ik bedoel deze heeft wel een prijsje waar ik een soort van huilende portemonnee van krijg. Maar in ieder geval, ooit ga ik deze bij mijn stash toevoegen.


Colourpop oogschaduws

Colourpop bestaat nog niet zo heel lang dacht ik, maar wow, deze oogschaduws zijn echt zo mooi! Ze hebben echt een heel mooi pigment en super veel mooie kleuren. En dan nog het beste, ze kosten maar $5 per stuk! Dat is echt mega goedkoop. Ik zou echt de website bekijken! Alleen wat wel een beetje een domper is, is dat ze volgensmij niet verzenden naar Nederland. :( 
Colourpop ga naar Nederland verzenden!



Benefit Dallas

Ik volg op youtube eleventhgorgous en zij hebben het echt heel vaak over deze bronzer/blush en toen ben ik er eens heel goed naar gaan kijken en tja... Nu wil ik hem dus ook heel graag. het is echt zo'n mooie kleur! Als je hem gewoon aanbrengt waar je bronzer aanbrengt en daan wat verder omhoog blend dan heb je blush en bronzer een soort van in één. Het is precies een kleur die je daarvoor kan gebruiken!

bron: www.bol.com

Beautyblender

Ook hebben de dames van eleventhgorgous ervoor gezorgd dat ik enthousiast ben geworden over de beautyblender. De meeste zullen hem wel kennen, maar het is een soort sponsje die voornamelijk gebruikt word om foundation mee aan te brengen. En ik vind het effect gewoon echt heel mooi daarom wil ik hem heel graag een keer uitproberen. Maar wat mij dus een beetje tegen zit is de prijs. Hij is €18,95 en er staat dus bij dat je hem maar 3 maanden kan gebruiken! Daarom twijfel ik een beetje.



Collection 2000 concealer

Deze concealer word verkocht in Engeland en is echt onwijs populair. Hij schijnt mega goed te dekken, en heel fijn te zijn. Dus ik ben heel nieuwsgierig geworden.


Bobbi brown shimmer brick

De laatste voor deze keer is een bobbi brown shimmer brick. Eigenenlijk is dit meer een soort droom dan iets dat ik echt nog een keer ga kopen. Want ik bedoel maar... Deze dingen zijn echt duur. €47... slik. Maar ze zijn wel echt gewoon prachtig! En je kan ze voor heel veel verschillende dingen gebruiken.

Dit was het dan, Beauty wishlist #1. Ik denk dat ik vaker beauty wishlists ga maken want ik vind het heerlijk om naar al die mooie dingen te kijken! Waar ik mezelf wel echt op betrap is dat er vooral high-end producten op mijn lijstje staan, haha. 


Wat staat bij jou op nummer 1 op je beauty wishlist?

Reacties

Populaire posts