Perfect Palette Tag



Paletten! Een van de leukste make-up producten om veel van te hebben. Het is altijd leuk om weer een nieuwe te kopen. En omdat ik dus zo van nieuwe leuke oogschaduwdoosjes hou dacht ik dat het wel leuk was om de 'Perfect palette tag' te doen. Enjoy!





~Beste verpakking~

Ik heb hier gekozen voor dit het essence nude eyes palet. Het heeft een mega schattige verpakking en doet mij enorm denken aan benefit! I loooove benefit! Ik heb laatst een benefit doosje van m'n moeder gekregen. Ik heb daar jammer genoeg geen foto van maar die gebruik ik echt héél vaak en het doosje is echt super leuk. Maar weer over het essence doosje... (haha oops ik dwaal af) Ik vind het een leuk doosje, de kleurtjes zijn oké, niet geweldig maar het is een leuk nude doosje.

Essence how to make NUDE eyes make-up box ~ te koop bij kruidvat   https://www.kruidvat.nl/


~Beste pigment~

Dit doosje kom je super vaak voor op internet. De meeste mensen vinden het echt een goede dupe van de 'Urban decay naked 2'. Ik heb zelf (jammer genoeg) niet  het prachtige Urban decay naked doosje. Dus ik kan ze niet vergelijken. Maar ik weet wel dat ik dit doosje een tijd lang echt elke dag heb gebruikt en dat ik het echt een fantastisch doosje vind! Het pigment is echt fantstisch! Ik ben vooral echt fan van de 2e en 4e kleur van de bovenste rij. Dat zijn 'Devotion' en 'Fiery'. Ook gebruikte ik vaak de zwarte kleur, wow die zwarte kleur is echt... wow. Hij is echt zwart zwart. Ik gebruikte hem vooral om een soort  lijntje te zetten op m'n ooglid.De zwarte kleur heet: 'Corrupt'.

MUA Undress Me Too ~ te koop bij kruidvat  https://www.kruidvat.nl/


~Meest veelzijdig~

Het is misschien een gekke keuze zou je denken, maar je kan echt veel met dit palet! Je kan heel veel kleur gebruiken. Je kan een soort van goude everyday look maken. Maar je kan ook echt een party look maken want je hebt een hele donker paarse kleur en een zwarte kleur. het enige van dit palet dat ik niet zo geweldig vind zijn de highlighters, ik hou altijd meer van die soort van nude highlighters die niet zo 'BAM in your face' zijn. En deze highlighters maken het wel een beetje discobal... Vooral voor op je wenkbrauwbot, in je ooghoek kan het wel mooi zijn. Maar ook dit palet vind ik weer heel mooi.

Sleek vintage romance ~ te koop bij sommige V&D filialen http://www.vd.nl/


~Beste voor reizen~

Hoe kon het ook ander. Het mega schattige mini palletje van ELF. Dit oogschaduwdoosje van eyeslipsface is echt heel klein, maar gewoon echt héél klein. Dus dit neemt niet zo veel ruimte in beslag in je koffer. De kleurtje passen goed bij elkaar. het is een highlighter met een ooglid kleur en 2 donkerdere kleur, waarvan de donkerste echt flink donker is. Ik vind het een schattig fijn palletje met leuke kleurtjes. Het kwastje die erbij zit is wel echt vreselijk.

ELF Brightening Eye Color in Butternut ~ te koop op http://www.eyeslipsface.nl/


~Ergste miskoop~

Dit is echt mijn ergste miskoop ooit, van oogschaduwpaletten. Dit doosje heeft gewoon geen goede roze kleuren. Als ik dit opdoe zie ik er gewoon ziek uit, en slecht uitgeslapen. En de bruine kleur heeft echt gewoon bijna geen pigment. Dus hier ben ik echt niet blij mee. Maar om toch nog iets positief te zijn, de highlighter kleuren zijn wel heel mooi. Maar ik gebruik dit palet eigenlijk vrijwel nooit.

essence how to make bright eyes make-up box ~ te koop bij kruidvat  https://www.kruidvat.nl/



~Minst gebruikt~

Deze wist ik eigenlijk ook al bijna gelijk. Eigenlijk zonder twijfel dit doosje van essence. Ik heb dit doosje echt heel heel lang geleden gekocht, ik weet niet eens of ze hem nog verkopen, maar toen ik hem de eerste keer gebruikte zag ik meteen dat deze kleuren totáál niet bij mijn oog kleur paste. Jammer, want ik denk dat het echt wel een leuk doosje had kunnen zijn. 

essence 11 sea my eyes ~ te koop bij kruidvat  https://www.kruidvat.nl/


~Meest gebruikt, meest geliefd, onbewoond eiland~

Bij deze moest ik echt wel even nadenken, maar ik heb er uiteindelijk twee gekozen. Ik kon gewoon niet kiezen uit deze twee. Opnieuw mijn MUA palet en mijn samengestelde inglot palet. Ik heb nog maar twee kleurtjes in mijn inglot palet, ik heb een doosje van vijf dus er kunnen nog drie kleurtjes bij. Die ik trouwens zeker nog een keer ga kopen! 
Maar terug naar de vraag. Ik heb het MUA palet gekozen omdat ik hem gewoon echt enorm veel heb gebruikt, met name die twee kleurtjes die ik al eerder noemde. Het is gewoon een fantastich palet. Het andere palet die ik heb gekozen is dus van inglot en die heb ik zelf samengesteld, een matte nude kleur en een matte donkerbruine kleur. Ik vind dit een heel mooi simpel palettje, als je er een mooie eyeliner bij doet is het helemaal af. Wat ik wel minder vind is dat de donkere kleur heel snel weg vaagt dus het duurt even met de kleur opbouwen. 

Mua Udress Me Too ~ te koop bij kruidvat  https://www.kruidvat.nl/
Inglot freedom system ~ te koop bij Inglot   http://www.inglot.nl/


Dit was mijn Perfect Palette Tag! Als ik echt een palet moet aanraden zou ik voor de budgetkeus echt het MUA palet zeggen, het is gewoon een echt goed palet en je hebt ook nog een andere versie die meer warmere kleuren heeft. Voor de duurde optie zou ik zeggen, stel een eigen palet bij inglot samen of bij MAC. Bij MAC is heb je ook weer andere kleuren en MAC is beter verkrijgbaar.

Wat is jouw all-time palet? 


Reacties

Populaire posts