Review: Benefit world famous neutrals oogschaduw palet + foto tutorial


Ooo Benefit! Als ik de doosjes alleen al van Benefit zie word ik al blij, alles ziet er zo schattig uit! Jammer alleen dat het zo duur is, maar gelukkig heb ik dit doosje niet zelf hoeven kopen. dit doosje was van mijn moeder maar ze wilde een nieuw doosje dus ik mocht deze hebben! Super lief! Daarom zie je ook op foto's dat het echt wel flink gebruikt is.
Maar in ieder geval, dit doosje van Benefit vind ik echt prachtig en super fijn daarom wilde ik er over schrijven en de look laten zien die ik heel vaak maak.



Dit is het doosje van de binnen kant. Hij heeft twee crème oogschaduws en vier poeder oogschaduws. Het tips & tricks kaartje kan je openvouwen en dan heb je de tips and tricks en nog een spiegeltje. Zoals je ziet heb ik in de kleur 'thanks a latte' al pan, en ook de crème oogschaduw 'r.s.v.p.' is al bijna op.


Dit zijn de swatches van alle kleurtjes, (van links naar rechts)
 r.s.v.p. ~ no pressure! ~ call my buff ~ pinky swear ~ thanks a latte ~ quick, look busy

Dit komt echt niet vaak voor maar ik vind echt alle kleurtjes mooi. Je hebt een lichte roze/goudige crème oogschaduw, maar ook een prachtig donker bruine. Je hebt een shimmer highlighter en een matte. En je hebt een prachtig glanzende medium bruin en een hele donkere matte bruin! Kan het nog beter? Ik ben echt een enorme fan van dit oogschaduwdoosje! de textuur van de oogschaduw is perfect, zowel de crème als de poeder oogschaduw. Het poedert niet, ge wel di ge pigmentatie. Dit doosje zal denk ik voor altijd mijn lievelings doosje blijven!

Fototutorial:
 stap 1: breng 'r.s.v.p.' aan op je bewegend ooglid.
stap 2: blend 'thanks a latte' in je arcadeboog en buitenste ooghoek.
stap 3: breng 'quick, look busy' aan als een soort v-tje in je buitenste ooghoek en op de onderste wimperrand
stap 4: breng 'call my buff' aan in je ooghoek en onder je wenkbrauw
stap 5: blend alles een beetje samen
stap 5: mascara, soms doe ik ook nog eyeliner en oogpotlood op maar deze keer niet


Dit is dan de look die ik vaak draag, hij is heel simpel maar gewoon mooi voor overdag.



 Benefit world famous neutrals, te koop bij douglas €33,00 





Reacties

Populaire posts