Beautykast opruimen & Beautytafeltje!



Heey iedereen! Ik heb vandaag een hele leuke update! Ik heb een klein oud tafeltje van mijn ouders gekregen, ze wilde hem niet meer gebruiken en toen dacht ik gelijk: DIY Beautytafel! En dat gaf me gelijk een rede om ook mijn beautykast onder handen te nemen.  :)




Dit is hem dan. Het is een super basic tafeltje van hout, hij heeft nog groene poten maar die ga ik nog wit verven. Ik heb hem naast mijn kast gezet zodat ik mijn make-up bij de hand heb. En ik heb mijn poefje eronder gezet (het paste gelukkig allemaal perfect) die ik dat als stoel gebruik. Ik ben er echt super blij mee want ik zit of sta altijd voor de spiegel van mijn kleding kast om mijn make-up te doen en dat is niet altijd super handig...  

Ik weet ook dat ik echt pas een make-upstash video heb gemaakt en dat die nu dan al niet meer klopt. Maar ik wilde dit even delen want ik vond het leuk om dit te laten zien.


Dit is nog een keertje even de bovenkant van mijn tafeltje. Alles wat eerst op mijn kast stond, heb ik nu op mijn tafeltje gezet. Achteraan mijn mini ladekastje met wat kleine dingetjes erin en parfumflesjes erop. Links daarnaast staan mijn 2 victoria secret bodysplashes. Daarvoor staat mijn bakje met wattenstaafjes. Rechts staan mijn kwasten en mijn bakje met spulletjes die ik graag bij de hand heb, zoals een beautyblender, lippenbalsem, lipscrub etc. 


Toen ging ik verder met mijn kast opruimen en ik begon met alles van make-up uit mijn kast halen. Ik moet zeggen dat ik best schrok van de berg die eruit kwam. :')


 Dit zijn alle bakjes en mandjes die ik beschikbaar had. (met nog wat verpakkingen ertussen die even niet meetellen)
De zwarte bakjes met gaatjes zijn van de xenos, ze zijn echt super goedkoop en echt perfect voor een alex ladekast! De rubbere bakjes met vakjes zijn ook van de xenos en dat zijn eigenlijk vormpjes voor grote ijsblokjes. En het rieten mandje komt van de action.


De eerste lade van boven zit vol met wat dingen die ik niet direct nodig heb, want als ik zit op mijn poef kan ik niet in de eerste lade kijken. In de tweede lade heb ik mijn losse oogschaduws en mini palletjes want die gebruik ik ook minder.


Mijn derde lade is hetzelfde als hij al was, met mascara, oogpotloden en eyeliner, wenkbrauwproducten en basis voor mijn ogen.


Mijn lip-la is ook hetzelfde alleen een la omhoog geschoven.


De laatste kleine la bevat blush, bronzer en highlighter. Ik heb mijn blushes verdeeld over twee bakjes, het rechter bakje vooraan is het bakje met de blushes die ik het meest gebruik en in die andere zitten de rest van mijn blushes. En de andere bakjes zijn hetzelfde gebleven.


Dan in de eerste grote la zitten al mijn basis producten voor mijn gezicht, foundations, primers, poeders en concealers. Deze la zit echt op perfecte hoogte om producten uit te pakken als ik zit. 


En dan de laatste la waar ik make-up in heb zitten is mijn la met paletten! Ik hou serieus zo veel van deze la, en ik wil deze la ook héél graag vol krijgen. Die paarse bakken zijn eigenlijk de boven en onderkant van de doos waar een parfum (Alien, die echt méga lekker is trouwens!) inkwam. Maar ze zijn echt perfect voor mijn palletten. Ik heb een bak met palletten zoals je kan zien en in de tweede bak zitten nepwimpers.


Niet een super lang artikel, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! :) 
Ik post niet super vaak wat, sorry daarvoor, maar ik probeer heel erg hard om de laatste weken van school nog even super goed mijn best te doen om over te gaan. En er komt ook weer een video aan en ik heb een hele boel product-foto's in de wacht staan! Dus het komt er allemaal nog aan en ik beloof echt dat ik in de zomervakantie veel zal posten!









Reacties

Populaire posts