Essence All about... oogschaduwpalletten! Review!


Oogschaduw palletten! Een van de leukste make-up producten om te kopen naar mijn mening. En als de prijs ook niet zo veel pijn doet aan je hart (en je portemonnee) vind ik het al helemaal leuk om te kopen. Essence is naar mijn mening een van de leukste budget merken. Het is volgens mij echt het goedkoopste merk wat er is en ik ben er dol op.

Ik review vandaag twee palletjes van Essence. Het All about roses en Alle about bronze palet. De ene zoals de naam al zegt met rozige/paarsige kleuren en de ander met bronzige kleuren.Kijk mee naar wat ik van deze palletten vind.




Als eerste laat ik jullie het All about bronze palet zien. De bovenste rij heeft tinten die iets koeler zijn misschien hebben ze zelfs wel iets rozigs. En de tweede rij zijn veel warmere tinten. Er zit één echte highlighter in en nog een lichte kleur, maar voor mij is dat met mijn super lichte huid geen highlighter. Verder zitten er aardig veel medium kleuren in en twee donkeren kleuren. Aardig goed verdeeld naar mijn mening.


De achterkant van het doosje


De swatches op volgorde van links naar rechts
1-2-3-4-5-6-7-8


Dit is de look die ik heb gemaakt. Het is niet een super mooie foto :') maar ik heb de look niet super donker gemaakt, zeer draagbaar.


~even met mijn ogen dicht~


Ik heb ook nog een ingezoomde foto gemaakt. Hier kan je goed de opbouw van mijn look zien. Ik gebruik meestal een beetje dezelfde stappen want dat past gewoon het beste bij mijn oogvorm. 

Ik heb de highlighter op mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek gedaan. Daarna heb ik kleur 1 aan het begin van mijn ooglid, daarna kleur 2 daarnaast, kleur 3 weer daarnaast en die heb ik ook in mijn arcade boog geblend. En als laatsteheb ik een mix van kleur 4 en 8 gemaakt en die in mijn outer-V gedaan. En nog een beetje van kleur 4/8 onder mijn oog.


En dan is dit het tweede palet, het All about roses palet. Hij heeft aardig veel lichte kleuren. De eerste twee kleuren van links zijn twee highlighters, een is met shimmer en een is helemaal mat. dan heb je nog een lichte roze kleur en een lila kleur. Een taupe-lila achtige kleur en drie donkere kleuren waarvan er een heel donker shimmer paars is.


De achterkant van het doosje


De swatches op volgorde van licks naar rechts.
1-2-3-4-5-6-7-8



























Dit is de look die ik met het roses palet heb gemaakt. Op de een of andere manier dacht ik 
met het maken van deze foto's dat ik die dag wel zonder foundation door het leven kon... Dus sorry voor die niet zo mooie huid. Dat is ook de rede dat ik geen foto heb van mijn hele gezicht. Maar laten we ons focussen op de oogschaduw! :)



Zoals je ziet heb ik weer dezelfde opbouw gebruikt. Ik heb 1 gebruikt als highlighter. Kleur 6 op het begin van mijn ooglid en daarnaast kleur 2. Kleur 7 heb ik gebruikt in mijn arcadeboog. Daarna kleur 3 in mijn arcadeboog en kleur 4 in mijn outer-V. En nog een beetje van kleur 3 onder mijn oog.

Ik ben echt súper tevreden over deze palletten! Beter zelfs, ik vind ze echt mega goed! De kleuren hebben super goed pigment, ze blenden mooi en ze zijn mooi bij elkaar gezocht zodat je een goede look kan maken met alleen dit palet. Ik kan iedereen die niet zo veel geld aan make-up wil besteden maar wel het wil dragen zeker deze palletten aanraden! Ik was echt heel aangenaam verrast. 



Reacties

Populaire posts