FOTD: gold + mac blush review!

Vandaag heb ik een FOTD voor jullie! Plus een mini review van een blush!



Dit was mijn look deze dag! Het is al iets ouder maar ik wilde het toch laten zien!
Ik had bij deze look het MUA undress me too palet gebruikt. Ik vind dit palet ongelofelijk fijn!  Het heeft prachtige nude/goud tinten. Ik heb twee goud kleuren op het bewegend ooglid gebruikt en doorgeblend in de arcadeboog. En ik heb natuurlijk ook highlighter gebruikt op mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek.
Dan mijn blush! Deze blush heb ik een tijdje geleden gekocht, en ik ben er echt ontzettend blij mee! Mijn eerste mac blush! Dit is de kleur dainty. 
Ik heb hem geswatcht en het is een soort rozige kleur. Hij is heel licht en hij is op de huis heel mooi. Je ziet het op de foto's niet heel goed maar dat kwam omdat ik niet heel goed licht had. Maar hij komt vast nog een keer voorbij want ik vind het echt een fijne en mooie blush. 
Cijfer: 8
Dit was mijn look+mini review! Ik hoop dat je het leuk vond.
Wat is jou lievelings blush?

Reacties

Populaire posts