Review maybelline color tattoo


Vandaag heb ik een review van 2 kleuren van de maybelline color tattoo oogschaduw!
Zondag was er 1+1 gratis bij de kruidvat op maybelline (deze week weer!) En toen heb ik mijn slag geslagen. Ik heb twee kleuren gekocht: pink gold en on and on bronze. Dat zijn nummers 65 en 35.





On and on bronze 35 - pink gold 65 
Dit zijn ze. Deze kleurtjes spraken mij het meest aan, ik wilde er graag twee kiezen. On and on bronze heb ik gekozen omdat het een prachtige bronze kleur is, en omdat ik dacht dat dit wel een kleurtje zou kunnen zijn die ik heel vaak kan dragen. Dat geldt ook voor pink gold, het is een prachtige rozige kleur. Ik kan hem eigenlijk niet heel goed omschrijven. Maar het is een hele mooie kleur.


Hier heb ik ze geswatcht. De roze kleur heeft wel iets minder pigment maar alsnog is het een hele mooie kleur. De bronze kleur heeft wel veel pigment, en is ook prachtig!
Nog verder over de oogschaduws, het zijn crème oogschaduws en ze zijn heel zacht en creamy. Ze voelen ook heel fijn aan op je huid.

Ik heb hierboven een look met de oogschaduws gemaakt. Ik moet wel zeggen dat het wel een hele lichte look is, maar je kan de bronze kleur nog veel sterker aanzetten. Ik ben heel blij met mijn aankoopjes!
Cijfer: 8.5

Ik hoop dat jullie mijn review leuk vonden.
Wat is jullie lievelings creamy oogschaduw?

Reacties

Populaire posts