Movie wishlist #1

         

Opzich kijk ik niet zo veel films, maar ik hou er wel van. Als we vroeger lang in de auto moesten zitten keek ik altijd samen met mijn broer en zus films op een klein dvd spelertje. Nu natuurlijk niet meer. Maar ik kijk wel graag films. Ik kijk trouwens ook vaak films waarvan ik het boek al heb gelezen. Meestal lees ik wel eerst het boek en kijk ik dan pas de film. Maar ik heb dus een paar films op een rijtje gezet die ik nog heel graag wil kijken.




1. Mockingjay deel 1



Natuurlijk! Deze staat op nummer 1. Ik heb de eerste 2 delen ook gezien en ik wil trouwens ook nog heel graag de boeken lezen! Maar de boeken zijn eigenlijk altijd uitverkocht... In ieder geval, ik wil deze film echt ontzettend graag zien want de film lijkt mij echt super gaaf en ik hoor er echt goede dingen over! 


Dit is de trailer van de film.


2. The fault in our stars



Jaaa The fault in our stars!! Ik ben bezig in het boek, en ik vind het echt fantastisch! Het boek heeft super leuke humor maar is eigenlijk ook wel zielig. Ik heb er niet veel over te zeggen maar ik wil echt meeega graag de film zien.

Hierboven de trailer.


3. Divergent



Heel veel mensen zeggen dat deze film heel erg op de Hungergames serie lijkt, maar als nog ben ik heel benieuwd naar de film. En het boek staat ook nog op de wachtlijst :). 
Divergent lijkt mij wel leuk en spannend, ik heb ook eigenlijk best hoge verwachtingen. Maar ik hoop niet dat hij zoals mensen zeggen, op de Hungergames serie lijkt. Dan zou ik wel teleurgesteld zijn. Ik ga het zien. 



4. Maze runner



Naar deze film ben ik ook echt ontzettend benieuwd! Ik heb het boek voor kerst gekregen en ik kan dan ook echt niet wachten tot ik erin kan beginnen. Het idee van een onbekend doolhof met monsters en dat soort dingen vind ik wel tof. Ik vind het echt leuk verzonnen, want er zijn heel veel spannende films maar dit is wel echt iets heel nieuws. 
Ik ben in ieder geval heel nieuwsgierig! Het lijkt mij echt wel een leuke film, ik hoop dat het boek ook leuk is.


En nog de trailer.


Dit was mijn movie wishlist deel 1. Ik hoop dat je het leuk vond. 

Welke film wil jij nog zien?

Reacties

Populaire posts